Evee Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Er staat een nieuw artikel online, over megacolon bij konijnen / charlie konijnen. ย https://www.bunnybunch.nl/informatie/megacolon-bij-konijnen ย Mocht iemand nog opmerkingen / aanvullingen of taalfoutjes gevonden hebben in het artikel, laat het gerust even weten ๐ย Dan pas ik die nog aan. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Even over een ander artikel, maar ik zag in de lijst met veilige groente volgensmij een taalfoutje. Of selderie moet een groente zijn die ik niet ken๐ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2022 1 uur geleden, Jonna zei: Even over een ander artikel, maar ik zag in de lijst met veilige groente volgensmij een taalfoutje. Of selderie moet een groente zijn die ik niet ken๐ Selderie, selderij en selder mag allemaal en is dezelfde plant, volgens mijย ๐ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 8 juli 2022 Delen Geplaatst: 8 juli 2022 1 uur terug, Evee zei: Selderie, selderij en selder mag allemaal en is dezelfde plant, volgens mijย ๐ Ooh haha dat wist ik niet ๐คฃ ik dacht ik Google ook even op selderie maar kwam vooral selderij tegen haha. Daarom dacht ik vast een spellingsfout ๐ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2022 Ik denk dat selderij ook wel het meest gebruikt is. Maar volgens mij is de rest niet fout ๐ย maar ik kan het wel aanpassen met de andere manieren erbij, dan komt het zeker goed ๐ ย 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten