Ga naar inhoud

Cornflakes?????


jacky_en_betty

Aanbevolen berichten

ik moet je eerlijk zeggen.... ik heb het me nog nooit afgevraagd.... ik zou er eerlijk gezegd ook niet opkomen ook!!

ik zelf zou het niet geven aan je konijn!! ze hebben geen cornflakes, beschuit of brood nodig!!

daarbij gaat beschuit nog eens gisten in hun buikjes... en zal cornflakes geheid de nodige suikers bevatten!

ik zou je daarom ook adviseren.. houd het lekker bij de dingen die gezond zijn voor je konijn! de afgemten hoeveelheid biks, onbeperkt hooi.. en lekker wat groen voer!

als je konijn nog geen groen gewend is.. moet je dit uiteraard rustig aan opbouwen!

ook de "konijnensnoepjes"uit de dierenwinkel... kun je beter laten voor wta het is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze krijgen ook gewoon hun groenvoer, hooi en brokjes.

maar af en toe moet je ze ook eens iets kunnen geven als snoepje.

mijn vorige konijn at chocolade en die is 11 jaar oud geworden.

ik zeg maar zo.

voor mensen zijn ook heel veel dingen slecht maar we doen het toch!!

er zitten niet veel suikers en vetten in cornflakes dus het is toch eigenlijk gewoon mais.

of zie ik dit verkeerd????

groetjes daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof niet dat de topicopener er slechte bedoelingen bij heeft. Hij/Zij bedoelt het goed.

Ik weet zelf dat brood niet goed is maar mijn konijnen krijgen regelmatig een stukje brood, geen grote stukken uiteraard, maar zo weinig dat ze maar 1 of 2 hapjes in krijgen. Natuurlijk elke dag een klein beetje, als snoepje. Ze zijn er hartstikke gek op.

Me oudste konijn op dit moment krijgt het al jaaaren en ze wordt bijna 7.

Ik persoonlijk zou geen cornflakes geven, dan kan je beter een klein stukje gedroogd brood geven. Daarmee verwen je je konijn er al mee.

Verder idd lekker een stukje appel ofzo. Dat vinden ze meestal erg lekker ;) en chocolade zou ik ook niet meer geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .