Ga naar inhoud

Konijnenscoliose


Francisca

Aanbevolen berichten

Met Julia vandaag naar de dierenarts geweest omdat ze de laatste tijd erg humeurig was en lelijk deed naar Coco. Ook zat ze veel alleen in een hoekje maar ze eet en drinkt nog wel goed. Ook kreutelen doet ze volop. De dierenarts kon niks vinden maar omdat Julia in het verleden (voordat ik haar kreeg, voordat ze gedumpt was) al een tumor had was ik bang voor kanker. Dus röntgen foto's laten maken. Blijkt dat ze een vergroeing in haar wervelkolom heeft. Kan aangeboren zijn of een oude breuk (wat heel sneu is daar zullen ze vast niet mee naar de dierenarts zijn geweest aangezien Julia gedumpt was met 14 andere). Ze krijgt nu pijnstilling want de dierenarts denkt dat ze daar pijn aan heeft (misschien verkeerde beweging gemaakt of gewoon omdat ze het al zolang heeft).

20201007_223700.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ze kunnen er niks aan doen. Ze moet een weekje aan de pijnstilling en dan stoppen, kijken hoe het gaat. Maar misschien blijft ze aan de pijnmedicatie want dit gaat niet over natuurlijk. Het kan een vergroeing zijn want ook haar ribbetjes staan een beetje raar. Of een oude breuk. Misschien hebben ze haar als baby laten vallen. Ik moet er niet aan denken!

Het is een rond pluizenbolletje wat mank loopt, doof is en nu dus rugpijn heeft. Dat is echt sneu. Snap niet dat je een konijntje zo kan mishandelen. Ze heeft ook een dikke bolle buik (wel soepel) dus denk dat ze voor de fok ook gebruikt is. Arm klein ding. Het zit haar niet mee. Gelukkig was de rest wel goed, geen kanker.

aangepast door Francisca
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .