Ga naar inhoud

Knorren bij inspanning


Suuzan_

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Pim (1 jaar, mannelijke NHD) oogt op elk gebied kerngezond, nu weet ik dat konijnen wanneer er wel degelijk iets aan de hand is dit niet snel laten merken, dus toch heb ik twijfels.

 

Mijn vriend en ik zijn net samen gaan wonen, dus in tegenstelling tot bij mijn ouders heeft Pim alle ruimte om vrij rond te huppelen. Het valt mij dan nu ook steeds vaker op dat als hij aan het rennen is, hij knorgeluidjes maakt. Alsof ademen dan lastiger wordt ofzo. Verder weerhoudt hem dit niet van rondrennen en sprongetjes maken. Wel valt het me tegenwoordig steeds vaker op, vroeger alleen als ie een langere afstand rende en nu ook als hij gewoon aan komt huppelen. Echter merk ik op geen enkel ander gebied iets aan hem. Zijn eetlust is beter dan hij ooit geweest is, ik kan zo drie keer per dag zijn hooi aanvullen en dan nog eet hij zijn bakje met biks savonds gulzig leeg. Ook zijn zijn oogjes open en helder en zie ik zowel bij zijn neusje als oogjes geen vocht. Waar ik zelf op uit kom als ik ga googlen, is snot, maar is het mogelijk dat ie dan alleen dit ene symptoom vertoont, en verder helemaal niks? Ik twijfel of het iets is waarvoor ik de DA zou moeten bellen, of of het iets is wat sommige konijnen gewoon doen net als bijvoorbeeld geluidjes maken bij het drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .