Ga naar inhoud

Konijn bang door geur van tweedehands jas


Gast

Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

Ik heb via internet een tweedehands jas gekocht en vandaag ontvangen. Tijdens het uitpakken bleek er een halsbandje en lijn in de jaszak te zitten. Toen ik het konijnenhok opendeed met de halsband naast me durfde hij in eerste instantie niet eens uit zn kooi te komen en hij wilde niks eten (het is echt een vreetzak dus dat is heel vreemd). Hij rook aan de halsband en sprintte er vandoor in volle paniek. Hij stampte zelfs op de grond en dat heeft hij nog nooit gedaan.
 

Via de facebookpagina van het meisje waarvan in de jas heb gekocht lijkt het alsof het halsbandje van een fret is. Ik heb de halsband direct weggegooid, de jas in de wasmachine gedaan en de doos in de prullenbak om de geur weg te krijgen. Daarnet liep hij weer naar de ruimte waar zijn hok zit maar rende meteen in paniek terug en stampte op de grond. Hij loopt nu rustig door de rest van het huis heen, maar vertikt het om ook maar in de buurt te komen van de ruimte waar zijn hok zit.

 

Wat kan ik doen om de geur weg te krijgen zodat hij weer naar zijn huisje durft? 

 

Groetjes,

Maureen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .