Ga naar inhoud

Zwart bultje bij konijn


Pabu82

Aanbevolen berichten

Hallo, ik maak me zorgen om mijn konijn Pabu. Ze is 9 maanden, en ik heb een klein zwart bultje ondekt dichtbij haar mond. Ik heb mijn andere konijn Sundrop, Pabu's zusje verloren 1 1/2 maand geleden door onbekende redenen. We hebben die week dat Sundrop was overleden Pabu mee naar de dierenarts gebracht voor een check-up om er zeker van te zijn dat er niks mis zou zijn met haar, wat dus het geval was, ze was helemaal gezond! Na het onverwachte verlies van Sundrop ben ik erg paniekerig over dit soort dingen, weten jullue was het zou kunnen zijn? 

 

Gedetaileerde omschrijving:

 

Het is dus een erg klein bultje die een klein beetje uitsteekt op haar lip (ik denk dat het haar lip is in iedergeval?)

 

Dankjullie wel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aan de hand van jouw omschrijving geen idee wat het kan zijn. Of het een onschuldig bultje is, of misschien te maken heeft met gebitsproblemen, of een wondje / abcesje.

 

Maar als je je zorgen maakt, zou ik deze week een afspraak maken bij de dierenarts voor controle.  Die kan het bekijken en eventueel ook testen wat het precies is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-1-2019 at 14:48 zei Evee:

Ik heb aan de hand van jouw omschrijving geen idee wat het kan zijn. Of het een onschuldig bultje is, of misschien te maken heeft met gebitsproblemen, of een wondje / abcesje.

 

Maar als je je zorgen maakt, zou ik deze week een afspraak maken bij de dierenarts voor controle.  Die kan het bekijken en eventueel ook testen wat het precies is. 

Ok, dankuwel voor uw reactie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .