Ga naar inhoud

HELP! Dik/droog bobbeltje op huid


Dwergdobby

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Sorry dat ik jullie zo vaak lastig val, maar ik ben een beetje een overbezorgd baasje :o

 

Tijdens het aaien kwam ik er achter dat Dobby een hard  loszittend bobbeltje op zijn nek/rug heeft. Dobby is 1.5 week geleden gecastreerd, (hij krijgt een vriendinnetje :))en de Da vertelde dat Dobby 2 bultjes op zijn rug zou kunnen hebben met glucose of zo iets. Deze bobbeltjes heb ik echter nooit gevoeld.

 

Dobby is samen met mij verhuist, en heeft nóg meer ruimte dan dat hij al had. Hij vliegt als het ware van hot naar her, en jumpt,draait en doet lekker gek. Hij botst dan ook regelmatig tegen dingen op.

 

De foto krijg ik niet heel duidelijk, maar ik mag het plekje gewoon aanraken en ik heb niet het idee dat hij er veel last van hebt. Hij wast zichtzelf vaak en dit kan best hard zijn. Ik merk geen veranderingen in het gedrag van Dobby, wel is hij rond een uur of kwart voor 7  erg actief en wilt in/uitbreken terwijl hij in een dubbele ren +hok zit.

 

Heeft er iemand een idee wat Dobby zou kunnen helpen. Moet ik naar de Da ????

 

 

Groetjes,

Marieke en Dobby

 

 

 

 

 

 

naamloosdd (2).png

naamloosdfd (2).png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen ervaring mee, herken het eigenlijk niet direct. Je zou voor de zekerheid inderdaad langs de dierenarts kunnen gaan, maar ik zou even wachten tot het weekend voorbij is. Het is geen spoed en op een doordeweekse dag is toch fijner voor je portemonee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .