Ga naar inhoud

Mannetje eventjes apart van het vrouwtje na castratie


bumperklever

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Binnenkort gaat het gebeuren. Ons rammetje zijn (kerst)balletjes gaan eraf. Nou is het zo dat hij dus samen woont met zijn vriendinnetje (no worry's vrouwtjes was al geholpen, had veel stress daarvoor) Verder valt het wippen reuzen mee. In een ander topic werd namelijk gezegd dat ik na de castratie moest koppelen anders word het voedstertje iedere keer verkracht. Helaas was het voedstertje over de barikade gekomen dus hebben zij zichzelf gekoppeld.

Nu is dus mijn vraag: na de castratie moet ik dan het mannetje meteen weer terug zetten ookal is hij nog een beetje zuf van de operatie of moet ik ze nog even een paar dagen apart zetten???

Nou ik hoor graag van jullie.

P.s. hier nog even een foto van hun saampjes, want die had ik nog niet echt.

28122007667cp0.jpg

:bunny4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou om de hechtingen nog een beetje te beschermen ze toch even een dag of 2 apart zetten van elkaar, daarna wel weer koppelen maar wel goed in de gaten houden. Konijnen willen elkaar nog wel eens flink likken op de plaatsen van de wond en trekken daarbij dan hechtingen los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah, ik ben het niet eens met mijn voorgangers... Als je merkt dat je voedster niet aan de hechtingen van je rammetje gaat prutsen, zou ik ze gewoon weer samen zetten, onmiddellijk na de operatie.

Mijn konijnen hebben heel de tijd samen gezeten toen Toendra een aantal maand geleden gigantisch veel hechtingen had wegens een bijtwonde. Haar vriendje heeft er helemaal niet aan geprutst. (zijzelf ook niet want ze kon er niet aan :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .