Ga naar inhoud

Tapijt


Kellyvh

Aanbevolen berichten

Hoi

Heeft er iemand tips om mijn konijn minder aan het tapijt te laten knabbelen?

Het is echt heel vervelend, het is een tapijt speciaal voor hem gekocht wel maar het is natuurlijk niet bedoelt als voeding.

- Hij heeft vaak echt net gegeten

- Hij weet dat het niet mag (want als ik in mijn handen klap dan maakt die een rare sprong en bij andere dingen doet hij dat niet)

- Hij doet het nu veel meer dan eerst :'(

 

Of kan ik best mijn tapijt weghalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ergens in de woning een kleed plaatst dan kun je het beste een laagpolige variant kiezen. Uiteindelijk heb ik bij onze bank laagpolige vloerbedekking van de zwaarste categorie (kantoren) om laten zomen: dat is de enige waar ze niet in geinteresseerd zijn. Voor hun eigen verblijf heb ik een goed stuk zeil aangeschaft, want ik ken ze: als ze permanent toegang hebben tot een kleed dan krijgen ze ook daar vast wel gaten in ;-)

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou een stukje vinyl kunnen kopen (let wel op dat je daar ook gladde en wat ruwe soorten in hebt, kies er dus wel één waar ze wel grip op hebben).

 

Edit: ohja en zorg dat ze niet bij de randen kunnen, anders knagen ze ook daar aan :'D

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .