Ga naar inhoud

oogjes zakken half dicht


nijntjes van mij

Aanbevolen berichten

hei!

ik had een vraagje, namelijk als ik mijn konijntje aai zakt zijn oogje dicht, is dit dan omdat hij het lekker vind? 

en als ik hem bijvoorbeeld bij me op de stoel leg, gaat hij nogal snel ademen wat betekent dit?  vaak een beetje met z'n  mondje open. 

en hebben jullie ook nog tips om hem echt lekker te masseren? 

hij heeft verder geen gezondheidsproblemen of iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een konijn het fijn vindt om geaaid te worden zal hij zijn oogjes wat dicht doen, net als ieder dier. Heel normaal. Beetje logisch nadenken ;p

Konijnen houden voor zover ik weet niet van massages, waarom zou je dat willen doen? Laat je konijn lekker zijn gang gaan, het bij je op de stoel leggen vind ik geforceerd, zoiets wil een konijn helemaal niet. Ik kan me voorstellen dat hij daar erg gestresst van wordt en daardoor snel gaat ademen. Lekker met vier pootjes op de grond laten dus, optillen vinden konijn helemaal niks! 

Is je konijn alleen? Konijnen zijn groepsdieren en horen een of meerdere maatjes te hebben. Je zult zien dat ze dan ook lekker met elkaar gaan tuttelen, dat vinden ze veel fijner dan mensenhanden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .