Ga naar inhoud

SS wordt niet gegeten


BaasjevanBakkes

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal,

 

Vraagje! Ik voer al jaren SS en dit ook zonder enige moeite. Wat mij nu opvalt is dat zowel Jopje als Nena niet (echt) goed eten van de SS. Beide geen haken en goede tanden. Doen een moord voor de meadowloops en knagen ook fiks aan takken etc. Hebben jullie ook problemen ondervonden met SS? Overstappen op een andere brok? Jopje eet als sinds ik hem heb niet echt gigantisch veel hooi en daarvoor werd mij ook SS aangeraden wegens de ruwvezel. Ik zit te kijken naar TROVET, iemand ervaring mee? Bedankt voor het meedenken

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is februari 2019.. Had al gelezen dat er een productiefout was vorig jaar.. Maar die van mij buffelen gewoon door ook al had het een andere samenstelling. Jopje is altijd al selectief geweest met eten. Zien eten, doet eten was zijn motto, alleen nu Lynn er niet meer is wilt ie dus ook (weer) geen SS eten. Verder heeft ie prima keutels, eet groenvoer en drinkt ook goed. Hooi was altijd wel een dingetje bij hem.. Ga kijken of ik hem kan verleiden met Barns, zelfs hooi van de boeren gaat er matig in (heeft ie altijd al gehad.. daarom voorkeur voor SS) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht misschien heb je nog zo een "foute zak", maar alles met een houdbaarheid na juni 2018  zou weer goed moeten zijn, dat is het dus niet. Anders dan dat heb ik niet van problemen gehoord.

 

Als het geen goede hooi-eter is - heb je de tandjes en kiesjes al goed na laten kijken? Ik denk dan namelijk dat het misschien eerder daar aan ligt, dan aan het voer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .