Ga naar inhoud

klein rood 'puist' in vacht


avckvc

Aanbevolen berichten

Waar zit het? Het ziet er een beetje uit als een tepeltje ;)

 

Ik zou het even in de gaten houden. Als het niet groeit, jeukt of open gaat denk ik niet dat het een spoedgevalletje is en zou ik het laten wachten tot je weer voor een checkup of inentingen oid naar de dierenarts gaat en het dan na laten kijken. Als je het niet vertrouwd, als het groeit of als het open gaat / gaat bloeden zou je het voor de zekerheid na kunnen laten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Evee:

Waar zit het? Het ziet er een beetje uit als een tepeltje ;)

 

Ik zou het even in de gaten houden. Als het niet groeit, jeukt of open gaat denk ik niet dat het een spoedgevalletje is en zou ik het laten wachten tot je weer voor een checkup of inentingen oid naar de dierenarts gaat en het dan na laten kijken. Als je het niet vertrouwd, als het groeit of als het open gaat / gaat bloeden zou je het voor de zekerheid na kunnen laten kijken.

bedankt voor je antwoord, het is zeker geen tepeltje want het zit bovenaan zijn rug, hij is in september bij dierenarts geweest voor inentingen en controle

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .