Ga naar inhoud

Pijn vanwege autorit?


Elisa_1984

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik vraag mij even het volgende af; is het mogelijk dat een konijn pijn kan hebben vanwege een autorit?

 

Gisteren heb ik namelijk mijn konijn moeten vervoeren vanwege een verhuizing. Hij heeft bijna twee uur bij mij op schoot gezeten ( in vervoersmand is hij helemaal stressvol). Ik merkte hierbij op dat hij erg gestresst was, snelle ademhaling, maar voor de rest wel rustig. Op een gegeven moment begon hij hard te tandenknarsen en had hij een spits neusje. Ik lees dat dit symptomen zijn dat een konijn pijn heeft. Ik vraag mij alleen af hoe dit in deze situatie kan. Heb hem de hele rit geaaid en proberen te troosten. Kan mij niet voorstellen dat hij fysieke pijn heeft ervaren. Of kunnen dit soort symptomen ( hard tandenknarsen) ook voorkomen bij emotionele pijn?

 

Vandaag is hij verder nog steeds van slag,want hij eet en drinkt weinig met nauwelijks keutels en nog geen plas. Zometeen heb ik dus een afspraak bij de dierenarts want maak mij wel zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .