Ga naar inhoud

Knagen aan kooi.


martijngoertz

Aanbevolen berichten

Hoi, 

mijn 2 konijnen knagen regelmatig aan de tralies van het hok dit is bijna altijd op dezelfde plek,
het kan niet liggen aan de tanden dat ze te lang zijn want die zijn gecontroleerd bij de DA, 
verveling weet ik ook niet ze hebben er altijd wat speeltjes in liggen en enkele knaagspeeltjes.
vaak is het smorgens en savonds als de konijnen op zijn actiefst zijn. kan iemand mij hier bij helpen?

Het verblijf: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu pas de foto. Waarschijnlijk denken ze: 'he hallo! Weg met dat hek! Wij willen lekker door de kamer huppelen!' Vroeger hadden wij ook zo'n hek staan en toen ging mijn konijn daar ook aan knagen, maar dat hek hebben we weggehaald waardoor ze door de hele kamer mag rennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Sanne_vdv:

Ik zie nu pas de foto. Waarschijnlijk denken ze: 'he hallo! Weg met dat hek! Wij willen lekker door de kamer huppelen!' Vroeger hadden wij ook zo'n hek staan en toen ging mijn konijn daar ook aan knagen, maar dat hek hebben we weggehaald waardoor ze door de hele kamer mag rennen. 

He sanne, bedankt voor je reactie, ja we dachten zo eigenlijk wel een mooi leuk verblijf te hebben gemaakt haha, alleen nu is het zo dat ze niet aan de ren knagen maar onderin het hok aan de linkse kant, en jammer genoeg lukt het niet om ze zindelijk te krijgen,. de keutels liggen overal! haha, alleen plassen doen ze netjes in het toilet.

zou graag hebben dat ze zindelijk zouden zijn dan kan ik ze ook is loslaten inderdaad!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 van mijn konijnen doet dat ook, ook als hij gewoon los kan lopen, dan springt hij zelf even in de kooi en gaat knagen..als het te lang duurt dan smeer ik een heel klein beetje mosterd op de tralies en meneer heeft geen aandacht meer voor de tralies en dan is hij zo weer uit de kooi hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .