Ga naar inhoud

Voorstellen en vragen over gedrag.


Stitchez

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum! Laat ik gelijk met de deur in huis vallen.

dit is mijn dwergkonijn Stitch! Hij is geboren op 15-10-2016 en dus is hij bijna 6 maand oud. Ik verwen hem zo veel mogelijk en ben veel met hem bezig om hem enigzins tam te krijgen. Als ik thuis ben mag hij vrij door huis lopen. Gelukkig heb ik nog nooit problemen gehad met in huis poepen en plassen (doet hij in zijn hok op zijn toilet). Ook knaagd hij niet aan de kabels.

ik vraag me af of ik wat verkeerd doe. Hij blijft er schrikkerig en stampvoet ook nog wel eens. Ik geef hem ook vaak groenvoer uit de hand zodat hij weet dat ik niet eng ben. Gaat dit nog komen of is dit het gedrag van mijn konijn?

als anderen hem willen aaien of iets dergelijks flipt hij al helemaal... bij mij is hij wel een stuk rustiger.

als hij door huis loopt zit hij ook de hele dag onder de bank... komt dit omdat hij het niet leuk vind of komt het omdat hij bang is of vind hij het gewoon een fijne plek?

mijn vraag is uiteindelijk, veranderd dit gedrag nog?

alvast bedankt groetjes van mij en Stitch!b)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .