Ga naar inhoud

Niezen


Wendy04

Aanbevolen berichten

Sinds ongeveer 2 dagen niest Dash af en toe, verder is er niets aan haar te merken. Ze eet/drinkt goed, keutels zijn goed, ze is actief etc. Ik heb het idee dat het door het hooi komt omdat we nu een zak vrij stoffig lijkt te zijn, we gaan zaterdag ander hooi halen in ieder geval, maar ik weet niet of we daarop kunnen wachten? Het is alleen wel zo dat ze niet alleen niest als ze bij het hooi zit, dus ik weet niet of hooi dan nog de oorzaak kan zijn? Pepper heb ik helemaal nog niet horen niezen, het is echt alleen Dash. Er is geen snot bij, dat heb ik tenminste nog niet gezien, ze gaat haar neusje ook niet meteen schoonmaken na het niezen en de pootjes zijn volgens mij ook gewoon schoon. Ik heb het hok al extra schoon gemaakt zodat er minder los hooi ligt, ik ga dadelijk het hooi eens nat maken, had hier gelezen dat dat kan helpen. Is het nodig om nu al naar de dierenarts te gaan? Qua kosten vind ik het echt geen probleem om naar de dierenarts te gaan, maar het geeft Dash natuurlijk wel stress. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zat me toch niet helemaal lekker dus heb nu toch een afspraak gemaakt bij de dierenarts voor morgen, nu bij een andere dierenarts dan normaal gesproken, heb een dierenarts uit de lijst met konijnkundige dierenartsen gebeld :) Voor de vaccinaties gingen we naar de DA waar ik ook regelmatig stage loop, maar daar komen niet zo vaak konijnen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .