Ga naar inhoud

Gedroogde kruiden mix en gedroogd fruit


Lisa_.

Aanbevolen berichten

Hoi!

Mijn ouders zijn laatst een middagje weg geweest terwijl ik met Lola in de tuin zat. Ze kwamen terug met onder andere wat spulletjes voor Lola!

Waaronder een zakje gedroogd fruit voor knaagdieren en een iets grotere zak feldkrauter (?) en dus veldkruiden mix. 

Ze zijn allebei erg populair! van de veldkruiden mix doe ik wat door haar hooi heen, ik doe erg slechts een heel klein beetje in maar merk dat ze veel meer hooi eet. ze eet nu alles op wat ik haar geef, wat ze daarvoor niet deed. De fruit mix doe ik door haar voer heen, ook maar een heel klein beetje maar ik merk wel dat ze nu een stuk meer bix eet. 

Het lijkt me dus een goede aankoop. Heeft iemand anders misschien ook ervaring met deze producten? en wat vonden/vinden jullie en jullie konijnen ervan? :) 

Ik had van deze dingen nog nooit gehoord, vandaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer info over het voeren van kruiden vind je in dit artikel:
 https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-voeding/post/kruiden-voor-konijnen/

 

Ook jonge konijntjes mogen (gedroogde) kruiden eten. Kruiden zijn te koop in de meeste dierenwinkels (meestal wel wat prijzige kleinverpakkingen) en online, zoals in onze webwinkel (wij verpakken zelf, is vanaf 100 gram te bestellen en bijna bij alle kruiden zakt de prijs bij 500 gram en 1 kg verder).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .