Ga naar inhoud

Kieskeurig


Roos1995

Aanbevolen berichten

Ik heb een 'probleem' met Jip. Hij is zo ontzettend kieskeurig met biks. Heb alle merken al gehad van goedkoop tot duur (care + , kasper, selective, welkoop voer) hij laat het gewoon liggen en vertikt het om te eten. Of hij eet het een tijdje en stopt er dan weer mee. Hoe los ik dit op? Toch doorzetten en net zolang wachten totdat hij het eet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanhouden heb ik gedaan maar hij vertikt het. Hij is totaal geen groenvoer eter. Het gekke was.. Hij is bij zijn fokker logeren geweest toen ik op vakantie was en daar heeft hij wel veel gegeten. Dus misschien eenzaamheid? Hij is net gecastreerd en krijgt een vriendinnetje maar ivm de castratie weken moet hij nog even wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch gewoon één soort biks kiezen, en die blijven voeren. Als hij een paar dagen niet zo veel zin heeft in brokjes, maar verder wel goed hooi eet, is dat niet zo een groot probleem. En wie weet accepteert hij na een tijdje wel dat dat het is, en niets anders, en gaat hij het toch gewoon eten. Konijnen zijn nou eenmaal eigenwijze, koppige diertjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .