Ga naar inhoud

Voedsertje gaat liggen als we haar aaien


ewy79

Aanbevolen berichten

Hallo,

We hebben sinds drie dagen een nieuwe voedster.

Ze zit apart maar onze ram is er wel bij geraakt. Ze was helemaal stressy maar bleef nieuwsgierig.

Vandaag waren ze alleen gescheiden door een draad. Ze stak haar neus door de draad en Pieter werd soms wild maar Tyra'tje bleef maar meer willen. Daarna ben ik bij haar gegaan om haar te aaien en ze ging ineens voluit op haar buikje liggen! Ze liet zich rustig aaien. Ik ben terug naar binnen gegaan en tot mijn schrik zag ik dat Pieter door de draad was geraakt. Hij rende en gromde achter haar aan en ze liep weg maar kwam steeds terug. Ik heb hem dan terug in zijn stuk van de tuin gekregen en toen ik aan het tuinhok ging kijken lag ze terug voluit op haar buikje. Betekent dit iets? Daarna zaten ze terug gezellig aan elk een kant van de draad...

Ik wou vrijdag starten met koppelen op neutraal terrein, is dit een goede zet of wacht ik nog?

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is waarschijnlijk enorm rams, de ram is wel al geruime tijd gecastreerd?

Je  hebt niet gespeeddate of het wel klikt met elkaar? Koppelen kan wel als ze rams zijn, maar kan ook lastig zijn, omdat madam veel wil rijden en andere behoeftes heeft dan een gecastreerde ram. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .