Ga naar inhoud

Bloemkool en broodtunnel


Suus1978

Aanbevolen berichten

Hoi!

Originele titel, toch? :-) Ik geef mijn nijnen veel groente, maar vaak hetzelfde. Wel heel gevarieerd, maar het is altijd hetzelfde (paksoi, broccoli, veldsla, af en toe rucola, andijvie, witlof, kruiden, venkel en wortel(loof)). Ik ben op zoek gegaan naar iets nieuws en ik las hier dat mensen ook bloemkool geven. Dat eten we vaak, dus dat zou een mooie aanvulling kunnen zijn. Misschien een domme vraag, maar zijn dat dan de roosjes of de bladeren? Of allebei? Het groeit gewoon op het land, dus ik kan me voorstellen dat ze het allebei mogen hebben. Aan de andere kant doet kool nog steeds alle alarmbellen rinkelen ivm gas. Dus ik ben erg voorzichtig met alles wat afwijkt van het standaardpatroon :-)

En verder heb ik een broodtunnel besteld. Een beetje zonder dat ik er erg in had, want ik dacht dat het een soort lenterol-tunnel was. Het blijkt gebakken brood/deeg te zijn. Daar ben ik minder enthousiast over. Gedroogd brood kan niet zo veel kwaad, maar er zijn betere traktaties lijkt me. Kennen jullie dit product toevallig? Het is van Quiko.

Groetjes,
Suzanne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .