Ga naar inhoud

Ervaring met Beaphar Nature


MelissaYM

Aanbevolen berichten

Ik heb het ook uitgeprobeerd. Het viel op zich wel in de smaak, maar er lag opeens overal plakpoep. Dat terwijl ik maar een paar brokjes gaf, gewoon als soort snoepje en nog niet om over te stappen. Ik ben er dus daarom niet op over gegaan, maar dat lag hier dus niet aan de smaak, maar aan haar gevoelige darmen.
Ik heb de rest van het voer aan een collega gegeven en haar konijnen hebben de zak leeg gegeten zonder problemen.

Denk dat het gewoon een kwestie is van uitproberen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Beaphar Care+ en Nature zijn qua samenstelling, smaak, geur, vorm/kleure cht heel verschillend.

Hier ook eens Nature geprobeerd. Het werd wel gegeten (maar ik heb dan ook niet al te kieskeurige eters) maar SS vinden ze ook wel veel smakelijker. En ik moest ook een beetje oppassen met de hoeveelheden om zachte keutels te voorkomen. Maar het is verder wel prima voeding hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt @Deeskuh88

De tabel is exact tzelfde als van SS en de brokken zijn veel harder (hoor je bij het kauwen). Klopt, ze vonden de SS eerst lekkerder, maar ik ben overstag gegaan door de hardheid van de brokken en de aanzienlijk lagere prijs. Het overwennen moest cold-turkey (zij at de SS er snel tussenuit en hij at de SS en daarna de Nature, dus hij kreeg teveel binnen en zij veel te weinig). Ondertussen vallen ze nog steeds aan op de brokjes en pakken het aan als beloning. De neus wordt er niet meer voor opgetrokken dus, en nu kijken ze weer argwanend naar de SS. Gewoon ff doorbijten als ze gaan mieren. Ze krijgen dezelfde hoeveelheid Nature als SS hier en doen het er prima op, heb niks te klagen over het voer. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah ik kan gerust doorzetten, maar dan eten ze niks. Nouja hoe Mylo erop reageert weet ik niet hoor, ik had destijds Kyra nog.

Maar Ley eet het ook niet en die eet ook nauwelijks hooi dus dan heb je weinig keuze. Op een gegeven moment wilde ze ineens geen HFST meer, SS weigerde ze, Kasper wilde ze wel. Dan maar dat, alleen dat bleek niet goed voor haar.

Maargoed ze zitten nu op care+ en dat bevalt me prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .