Ga naar inhoud

Melkkliertumor


belleke

Aanbevolen berichten

Ze wil ze niet eten. Heb het geprobeerd zo te geven. Gisteren en eergisteren niets gezien. Ik heb haar wel extra bijgevoerd dus misschien is het ook wel plakpoep?

Vandaag alleen maar kruiden en geen erwtenvlokken meer gegeven.

Ik heb ze de hele middag al samen zitten Mamski heeft haar jasje wel aan. Tot nu toe gaat het goed dus ik denk dat is ze maar samen laat of is dat niet slim? Moet natuurlijk niet weer een open wond hebben.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier even een update.


Zojuist zijn we voor na controle en om de hechtingen eruit te halen naar de dierenarts geweest.


Mamski heeft vanaf de tweede dag weer buiten gezeten samen met haar dochter. Wel met een jasje aan. Heb haar iedere dag wel nog even bijgevoerd.


Een morgen had ze haar jasje uit maar voor de rest had ze het keurig aan.


Wond zag er goed uit ze had wel al 3 van de 5 hechtingen er zelf uit gehaald. Maar het waren ondersteunende hechtingen.


Ik had het er nog even over dat het zo wonderbaarlijk was dat ze het zo goed deed en toen zei de dierenarts nog wel dat het misschien komt doordat het toch prooidieren zijn.


Heb er zo vreselijk tegenop gezien maar het is mij wel heel erg meegevallen. Ik hoop zo dat ze nu nog lange tijd samen met haar dochter bij ons zal zijn.


Liefs en knuffels Belleke

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .