Ga naar inhoud

Bach Bloesem bij dominantie problemen


ZisaFloki

Aanbevolen berichten

Hallo!

Een tijdje terug heb ik een bericht hier gepost over mijn jonge voedster die erg dominant begon te worden; ze sproeide alles eronder, reed constant op haar gecastreerde broertje en liet hem geen seconde met rust. Ik woon in Duitsland en ben hier in Frankfurt naar een dierenarts gegaan en die heeft me Bach Bloesem druppen gegeven, ik heb moest haar 3x daags 5 drupjes geven op een stukje brood en na 4 dagen merkte ik al resultaat! Ze stopte met sproeien, speelde weer leuk met haar broertje en werd zelfs minder angstig en veel avontuurlijker! Nu ben ik sinds vorige week aan het afbouwen en ik merk direct weer dat de oude dominate draak in haar langzaam aan weer wakker wordt dus ben weer volledig begonnen en met direct weer positief resultaat.

Bach bloesem is een tot vloeistof gemaakte mix van verschillende planten en kruiden die ook bij honden en katten rust kan brengen. Je kan het gewoon via internet kopen en is ongevaarlijk voor je konijn.

Ik ben zo ontzettend gelukkig en het resultaat is zo overweldigend fantastisch dat ik het hier met jullie even wilde delen, misschien helpt het een ander ook!

Liefs,

Alice

Floki & Zisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn! En leuk om te lezen dat meer mensen erin geloven en het gebruiken. Welke bach bloesem heb je als ik vragen mag? Ik ben erg fan van rescue remedy, heb ik vandaag toevallig ook ingezet bij het koppelen. Gebruik zelf ook bach bloesems en het bevalt me goed.


 


@Suzanne, daar zou ik rescue remedy bij proberen. Die is verkrijgbaar bij de drogist


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .