Ga naar inhoud

Voeren


Binkie-Lover

Aanbevolen berichten

Mooi konijn hoor! 

 

Ziet er gewoon gezond uit, ze is aan het verharen.

Bij konijnen mag je de ruggengraat en ribben wel wat voelen, maar ze mogen niet uitsteken. Misschien is ze gewoon klein.

Dankje! Klopt hij is heel erg aan het verharen. Fijn dat hij ergezond uit ziet ik merk ook niks bijzonders aan hem. Ik weetniet hoe groot een dwergkonijn ongeveer is. Hij is 1,5 jaar oud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het borghuis?

dat is wat weinig, maar als ze verder niet mager voelt is er niks aan de hand. Ze kan ook gewoon klein zijn natuurlijk.

Het Borghuis is een tuincentrum. Ik weet dat veel mensen daar tegen zijn maar ik heb me niet goed ingelezen dus ik wist niet dat het zo slecht was en ik kon hem daar toch niet zomaar laten zitten. Dus sorry maar ik ben wel blij dat ik hem heb gekocht want ik ben heel blij met hem! Het kan dat je veel vragen van mij voorbij ziet komen maar dat komt omdat ik me nu aan het inlezen ben en dan komen er allemaal vragen in mij op. Hij voelt niet mager. Ik weet niet of hij klein is voor zijn soort, maar ik kijk wel even op internet wat de gemiddelde groter van een dwergkonijn is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn konijn voer moet geven volgens zijn gewicht dan krijgt hij maar een paar brokjes is dat wel goed? (Het zijn denk ik ongeveer 10 brokjes ofzo)

Kan. Ik weet niet wat voor voer je hebt, maar ik heb de gewone Science Selective en daar krijgt mijn konijn iets minder 10gram van en dat zijn dan iets van 8 brokjes ofzo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .