Ga naar inhoud

�Veel vragen over:( boerenhooi):altijd zo scherp?! 😄


Djohn

Aanbevolen berichten

Hey iedereen ik ben nu aan het rondkijken naar een hooiboer en heb die ook al gevonden.

1 ding gaat wat lastiger mijn partner wilt niet dat het hooi in de achterbank bekleding komt.

Dus; heeft iemand een tip daarvoor?

Mijn man wilde dat ook niet maar een containervuilniszak(te koop bij AH)daar past een baal in en je kan ook een eenpersoonsdekbedovertrek gebuiken,dat werkt nog beter.Ik heb een oud overtrek van de kinderen gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ michelie goed idee zo een persoons dekbedovertrek! Die containerzak is ook een idee maar ik vraag me af of die niet scheurt tijdens het tillen....

@ Christa dat klopt maar ik denk dat me partner bang is dat er hooi achter blijf hangen in zijn auto na het stofzuigen. (Ligt uiteraard wat voor stof je bekleding is in de auto).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed het ook altijd in een dekbedovertrek.

En anders kun je altijd even de auto stofzuigen ;)

Oh ja stofzuigen ik heb een keer de fout gemaakt om stro los in de auto te vervoeren.Ik moet nu nog aanhoren hoe erg de auto vol zat.:lol: Nee dan toch maar een zak/hoes erom.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik een keer zo stom ben geweest om ook te denken dat het best kon om hooi gewoon los in de auto te vervoeren gaat het hier ook altijd in de tuinkussenbox als we met de auto hooi of stro gaan halen. Want zelfs na het stofzuigen kwam toch nog overal hooi vandaan. :P

En zelfs dan moet ik naderhand toch even stofzuigen. Mijn vriend is juist iemand die de auto altijd spik en span wil hebben. Dus als het even kan haal ik het met de kruiwagen. Helaas sinds we verhuisd zijn hebben we natuurlijk ook andere buren en hun hooi wordt niet altijd even goed gegeten dus soms zit er een oogst tussen waardoor we toch ergens anders met de auto hooi moeten halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Naomi dat klopt zeker :)

@ Shivas das een goed advies! Waar heb jij de jouwe weg gehaald?

@christa helaas heeft mijn vriend dat niet hij ziet zijn auto als iets heiligste hij vergeleek hoeveel ik aan de konijnen hecht, hecht hij aan de auto. Moet spik en span :P

@ ainariel ik weet het vaak genoeg binnen gebeurd zeer stom.... jammer dat die huisstofzuigers niet goed werken... goed idee over die wasstraat stofzuigers daar gaat hij toch af en toe heen is het ook meteen opgelost :)

@ Lonja oh hooi lijkt net dan ontkruid in de auto je wilt het der niet hebben maar blijft er zitten vervelend... en is het er nu helemaal uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .