Ga naar inhoud

Pebbles onder het mes...


Henri_

Aanbevolen berichten

JAAAA! Ze is weer terug!!! Operatie is goed geslaagd, heel klein wondje maar (1,5 cm denk ik?) Ze is lekker rustig :-))) 


 


De ziekenboeg is ingericht in de woonkamer. Handdoek in de ene helft, een of ander katoen achtige bedekking in de andere helft (lekker zacht!!)


 


Ze heeft al weer gesnoept en hooi gegeten, gelukkig. Er liggen ook al weer keuteltjes.


 


Vanavond komt Barney naast haar logeren, die halen we ook maar een paar dagen naar binnen zodat ze 'contact' kunnen houden door de tralies heen. ;-) Op dit moment rent Barney nog lekker door de tuin.


 


Hoe zouden jullie haar verwennen? 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet verwennen Koosje?  Ze is gecastreerd, niet zwanger. Een patientje moet gewoon lekker verwend kunnen worden. 


 


Dingetjes die ze lekker vinden, groen dat ze gewend is, paardenbloemen etc.  Ik lees hier vaak dat zodra de pijnstilling is uitgewerkt ze alsnog wat slechter kunnen gaan eten en groen eten ze dan sneller dan hooi en biks. En ook als ze gewoon goed eet kun je haar ook verwennen. 


  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zijn de konijnen naar de 1e verdieping verhuisd naar een 'leeg' kamertje.


De hokken hebben 24 uur in de woonkamer gestaan maar mijn vrouw is er erg allergisch voor, het slaat op haar bronchien. Ze zit de hele tijd te 'piepen' met ademhalen. Da's niet de bedoeling.


 


Verder gaat alles ok. Pebbles is lekker levendig en is constant d'r hok aan het verbouwen. :-D


Er gaat eten in, nog niet zoveel als normaal, maar toch, ze eet. En dan vooral hooi. Poepies komen er ook uit en pies ook.


 


D'r medicijnen vindt ze erg vies, haha. Gisteravond duwde ze d'r natte snoet tegen mijn gezicht dus ik heb 't ook geproefd (met d'r neus precies onder mijn neus en bovenlip, haha). Vanochtend ging het gelukkig beter, we krijgen er handigheid in.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed met haar gaat :)

Misschien kun je de medicijnen mengen met iets lekkers zodat ze het vrijwillig neemt.

Zelf geef ik helemaal geen pijnstiller meer aan een konijn dat eet en levendig is, maar ik kan me voorstellen dat het toch een prettig idee is om het te geven.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pebbles is het he-le-maal zat om binnen te zitten. Vanochtend toen m'n dochter haar ging voeren, was ze zo onrustig en de speeltjes vlogen door de kooi.


Morgen is het precies een week geleden dat ze gecastreerd is.


 


Zouden jullie haar vandaag al naar buiten laten? In de tuin? Ze wil zo graag uit dat kleine kooitje..! 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .