Ga naar inhoud

Buiten of binnen na sterrilisatie


Pippa

Aanbevolen berichten

morgen wordt lola gesterriliseerd. Wat denken jullie, buiten of binnen na de operatie. Vaak wordt gezegd binnen ivm de warmte. Nu is het buiten morgen warmer dan binnen. Ik wilde haar in een kooi in de ren bij haar maatje laten bijkomen. (Uiteraard onder mijn continu toezicht) het is buiten immers warmer dan binnen. Voor de nacht wilde ik de kooi dan binnen pakken. De dag eena weer gewoon bij haar maatje buiten. Goed plan of klinklare onzin???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet ze met deze temperaturen meestal wel gewoon weer buiten, ook 's nachts. Natuurlijk wel de reactie in de gaten houden maar vorige week (donderdag) ook geen problemen mee gehad. Ze vinden het juist fijn om weer in hun eigen omgeving te zitten. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als het deze temperatuur blijft doe ik dat ook ben dan zelf ook thuis en buiten! Ze lopen op stenen en hebben geen stro meer met deze temperaturen dus denk dat t prima moet gaan maar altijd fijn even wat reacties te horen!!! Blijf het altijd spannend vinden als ze gesterriliseerd worden!! Duimen voor mn meisje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is goed gegaan.. Kwam bij de da zelfs meteen naar me toe en begon van mij wel te eten!!! Ze eet meteen weer goed en dat heb ik toch alle andere keren wel anders meegemaakt met wel twee dagen dwangvoer. Gelukkig lijkt ditnu niet nodig. Bakje biks en kruiden al op binnen 15 minuten en begint nu al weer aan het hooi!!! Fijn!!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekke is dat ze het heerlijk vind, heb haar niet gedwongen maar een spuitje voor gehouden. Begint daar dan aan te lurken. Fles of kommetje niet ?!? DA belde vandaag hoe het ging ze zei ook dat t wel vanzelf kwam als ze maar zou eten en dat doet ze incl geoenvoer dus.... Komt goed met mijn meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .