Ga naar inhoud

Hulpstoffen antigasmiddel


Kolino

Aanbevolen berichten

Mijn oog viel op een goedkopere variant van simeticon (infacol). De hulpstoffen zijn anders dan die van infacol namelijk, hoewel ze in de winkel zeiden dat het exact hetzelfde middel was en ook de hulpstoffen gelijk waren. Dit hadden ze volgens zeggen helemaal uitgeplozen omdat ze dat zelf wilden weten. Blijkt achteraf dan dat ze dat toch niet zo best gedaan hebben.

 

Weet iemand of de volgende E-nummers geschikt zijn voor konijnen?

 

E433 Polyoxyethyleen-20-sorbitaan mono-oleaat (vergelijkbaar met E436 wat gebruikt wordt in Equate)
E466 Carboxymethylcellulose (bij infacol is dat E464)
E491 Sorbitaanmonostearaat
 

Mocht niemand het weten dan zal ik natuurlijk even een dierenarts hiernaar vragen. De rest van de hulpstoffen heb ik al wel kunnen verifiëren als zijnde niet schadelijk voor konijnen. Maar deze laatste 3 kwam ik zo 123 niet uit. 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het ook niet te zeggen.. Ik zou het even aan de DA vragen en desnoods op safe spelen en gewoon infacol halen. Ik weet niet hoeveel goedkoper het is maar zal vast niet heel veel zijn :)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .