Ga naar inhoud

Konijn gevallen


Binkie-Lover

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker of mijn verhaal hier bijhoord en mag maar ik dacht het heeft wel een beetje met de gezondheid van mijn konijn te maken. Mijn konijn is namelijk ongeveer een uurtje geleden gevallen.

Ik zat gehurkt naast het hok van mijn konijn. Hij sprong op mijn schoot en later in zijn hok maar het is een hok met 2 verdiepingen en ik was aan het schoonmaken dus ik had de plaat er ff uit gehaald maar daar had hij niet op verwacht en hij sprong dus en knalde op de grond in de hoek. Daarna deed hij heel raar met zijn hoofd. Ik had hem op gepakt en ff naar binnen gedaan en toen was hij gestopt met gek doen met zijn hoofd. Wel was hij ff in shock maart later gedroeg hij zich normaal. Wat vinden jullie dat ik moet doen. Moet ik ermee naar de dierenarts of moet ik hem gewoon goed in de gaten houden. O ja, ik zie niks vreemds.

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg eigenlijk het idee dat het een typfout was over het slepen met de pootjes. Zo niet dan wel even met de dierenarts bellen inderdaad.


 


Als alles normaal lijkt kun je het aankijken en hem extra in de gaten houden.


 


Van hoe hoog is hij eigenlijk gevallen en is hij met zn kopje ergens tegenaan gekomen?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .