Ga naar inhoud

Kaakabces


Dieneke123

Aanbevolen berichten

Wat een reacties heel fijn! vanmiddag heb ik gebeld met de dierenarts en uitgelegd dat ik de kosten te hoog vond en er over na zat te denken om te stoppen met de behandeling vanwege de hoge kosten en de stress en pijn van mijn nijntje steeds. De dierenarts heeft net een nieuwe rontgenapparaat en stelde voor om de foto`s gratis te maken en dat ik alleen de narcose hoefde te betalen van 20 euro nou wat een opluchting!!! vrijdag mag ik haar brengen bij de dierenarts en gaan ze foto`s maken en kijken of ze kunnen ontdekken waar de ontsteking zit mocht het er heel naar uitzien en niet te behandelen zijn dan laat ik haar inslapen om verder lijden te besparen. Ik hoop zo dat ze nog iets voor haar kunnen betekenen. Ben nu al zenuwachtig voor vrijdag.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn van je dierenarts. Hopelijk kunnen ze nog iets voor je konijn betekenen. Ik weet niet in hoeverre ze bekend zijn met abcessen bij konijnen, maar wellicht kan je dierenarts nav de foto's nog overleggen met Wilhelminapark. Dat gebeurt nl wel vaker.


Begrijpelijk dat je zenuwachtig bent. Veel sterkte voor vrijdag. Hopelijk krijgen we een positief bericht te lezen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Vandaag heb ik Witje om 08:00 uur bij de dierenarts gebracht om toch maar rontgenfoto`s te laten maken helaas was de kaak aangetast en belde de dierenarts na het maken van de foto`s mij op om te overleggen. Ze gaf aan dat de prognose slecht was en de kans heel groot is dat het steeds weer terug kwam en stuurde eigenlijk op het inslapen aan ook voor het konijntje zelf. Ik heb Witje vandaag laten inslapen met pijn in mijn hard ik ben er helemaal kapot van. Maar hoop dat ik voor haar de juiste beslissing heb gemaakt zodat ze geen pijn en stress meer heeft van het naar de dierenarts toe gaan en het abcess.. Bah wat een rot beslissingen zijn dat wil haar zo graag weer gezond zien rond huppelen maar dat kan helaas niet meer:(


Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel heb een mooi grafje voor haar gemaakt met witte bloemen een mooi konijnenbeeld en een vlinder. Bah elke keer als ik weer bij haar graf kijk moet ik weer huilen en voel me super rot en twijvels of ik het goede heb gedaan. Had haar zo graag nog hier gehad bah.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk dat je twijfels heb, maar je heb echt de juiste keuze gemaakt. De vooruitzichten voor Witje zou alleen maar meer pijn zijn geweest, en dat heb je haar nu bespaard.

Het heeft tijd nodig om dit een plekje te kunnen geven. Maar weet dat Witje in je hart altijd bij je is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .