Ga naar inhoud

Kramp?


Bart lover

Aanbevolen berichten

Gisterochtend zat mijn konijntje zielig in een hoekje en wilde niet eten. Ik was natuurlijk direct ongerust en mijn moeder heeft een afspraak gemaakt de dierenarts. Toen ik 's middags thuis kwam leek alles over te zijn. Hij huppelde vrolijk at alles en viel aan op het voer. Na overleg met de dierenarts hebben we de afspraak afgezegd. Vandaag doet hij het super. Ik hou hem natuurlijk goed in de gaten.


Ze lijken ook iets minder zindelijk de laatste tijd. Ze keutelen in een ruimte om de wc's in plaats van in de wc's. Dit doen ze allebei dus ik weet niet of het erbij hoort.


Mijn vraag is: Wat kan dit geweest zijn? Ik heb niets kunnen vinden.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ram heeft ook weleens een half uurtje last gehad en daarna was er niets meer aan de hand. Dat was geluk hebben, want andere keren ben ik urenlang met hem in de weer om hem er weer bovenop te krijgen. Het hoeft zeker niet altijd met eten te maken te hebben hoor, soms kan gas ook echt schijnbaar vanuit het niets komen, of doordat ze een beetje verstopt zitten van de haren als ze in de rui zijn ofzo.  


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .