Ga naar inhoud

Zalf aflikken


Hangoortje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,


 


Mijn konijntje heeft urinebrand en nu heb ik zalf ervoor gekregen welke ik 2 keer per dag moet opsmeren na het badderen. Hij werkt wel mee als ik het op doe, maar likt het daarna gelijk allemaal af en blijft eraan likken. Ik weet niet of het kwaad kan of hij het binnenkrijgt, maar het lijkt mij niet de bedoeling. De zalf die ik heb gekregen van de da is hydrocortiderm.


 


Heeft iemand nog tips hoe ik kan zorgen dat hij de zalf er niet vanaf likt? Een vriendin zei al doekjes eromheen doen en dan opletten of dat ze niet nat worden van de plas, maar misschien zijn er hier nog betere ideeën?


 


Groetjes,


 


Hangoortje


Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor sore hocks heb je van die sokjes toch? Ik ben vergeten wie dat had (misschien dat iemand anders dat nog weet). Misschien iets in die trant maken dan wel kopen, van eigen oude sokken.

 

Wat je verder nog zou kunnen doen is zoveel mogelijk afleiden als je het er net op hebt gesmeerd, zodat het tijd heeft om in te trekken. Meer dan 10 minuten in ieder geval.

 

Ow en vergeet ook niet zelf je handen heel goed te wassen nadat je het hebt aangebracht. Maar dat is je vast verteld :)
Of het echt kwaad kan durf ik zo eigenlijk niet te zeggen, maar je praat natuurlijk wel over een hormoonzalf.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .