Ga naar inhoud

ineens rijden


ricksem

Aanbevolen berichten

Meiyo en Makoto vliegen elkaar nu ook in de haren, maar ik zie (correctie: "Hoor") het ver van tevoren aankomen. Ben je in de keuken: "PIEEEPPIEPPIEPPIEP!". Dan roep ik maar "LAAT ELKAAR MET RUST!" en dan is het meestal snel over... Maare... Meiyo is op dit moment schijnzwanger en vliegt alles om het minste geringste aan, vooral Makoto-kun. Makoto en ik moeten er even doorbijten dat ze nu veel liever tegen mijn been aangeplakt ligt/zit/is en mij overal volgt ... Oh ja, en begint te piepen zodra hij in de buurt komt en continue bovenop hem probeert te klimmen als hij eventjes ergens ligt te suffen, al piepend het voer claimt en hem (yep, piepend) uit één deel van de kooi wegjaagt omdat "haar nest met haar kinderen" daar ligt. 


 


Ook Makoto zijn geduld is eindig en dan zit hij weer voor een paar minuten achter haar aan en crost zij (al piepend natuurlijk) door de kamer. Ervan uitgaande dat hij een halve kilo zwaarder (en groter) is dan Meiyo is dat een eng gezicht, maar zolang ze niet als 1 bolletje vacht over de grond rollen probeer ik ze maar lekker te laten. Iedere ochtend als ze wakker worden even controleren op voelbare/zichtbare verwondingen en dan verder met Zwitserland spelen! Ik vermoed dat zoiets ook gaande is/gaat zijn bij Marley en Kick..


Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan helaas inderdaad door (schijn)zwangerschap komen. op zich is rijden niet echt een probleem, het is hoe ze dominantie onderling regelen. Als het meer richting vechten gaat, tja dan inderdaad opletten, En als het komt door (schijn)zwangerschap dan is het eigenlijk al tijd om je voedster te castreren, ze wordt namelijk hormoon gedreven en heeft hier zelf ook last van.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .