Ga naar inhoud

konijn doet raar


bunbun beauty

Aanbevolen berichten

Vanochtend was er niets aan de hand beauty huppelde vrolijk in het rond. Maar toen ik net de kamer in kwam viel het me op dat ze een beetje raar zat, ze heeft haar hoofdje ietsjes scheef en haar oogje dicht. Ik heb haar gelijk gecheckt, in haar oogje (de beschadigde) zit wit slijm wat ik zo met een beetje afgekoeld gekookt water ga spoelen. Is het nodig om nu meteen vandaag nog een afspraak te maken bij de da, of kunnen we best even afwachten en kijken hoe het gaat om dan morgen een afspraak te maken als het dan nog niet verbeterd is?

Ze houd het hoofdje ietsjes scheef naar de kant van het oogje waar slijm in zit. Verder is ze levendig, ze eet en drinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn net terug van het spreekuur, haar oogje is ontstoken en de da heeft voor het scheve kopje gekeken of ze misschien een midden oorontsteking heeft maar dat is uitgesloten. We hebben cavzalf mee gekregen voor het oogje mocht er binnen een paar dagen geen verbetering zijn of verslechtert het moeten we terug komen en dan word ze behandeld voor ec. De da denkt voor nu dat het scheve kopje door de pijn komt omdat ie scheef staat naar het ontstoken oog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yaay :) ze gaat al een klein beetje vooruit. We mochten van de da voor zover dat kan het liefst elke 2 uur zalven, dat hebben we vanaf gister avond 7uur gedaan en sinds vanmiddag houd ze haar hoofdje weer recht op. :) we hopen dat deze stijgende lijn voortzet, ze is wel echt een pech konijntje.. nog geen 4 weken terug was ze ook al aan het snotteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .