Ga naar inhoud

Spuitjes dwangvoeding; waar kopen?


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand van jullie waar je die spuitjes voor dwangvoeding kan halen? Ik heb ze in de BB webshop gezien, maar vind het zonde als ik voor 2 euro spuitjes koop en dan 5 euro verzendkosten...


 


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, als ik maar gewoon kan dwangvoeren, mocht dat nodig zijn. Hebben ze die gewoon bij de apotheek? Leek me zo onwaarschijnlijk, haha. Maar dan ga ik het daar even vragen


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er zo een stapel bij mijn DA halen voor een paar cent per stuk, verschillende maten ook, gewoon aan de balie. De apotheek heeft ook spuitjes, maar meestal met naald, je moet dan specifiek naar spuitjes zonder naald vragen, en bij mijn apotheek zijn ze daar niet zo scheutig mee als je geen medische indicatie hebt... 


 


Er zijn ook medische sites die ze verkopen, google is dan je beste vriend ^^ 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar ik vind de verzendkosten zo zonde als ik ze gewoon in de winkel of bij de DA zou kunnen halen.


Als ik 4 augustus voor de castraties ga zal ik vragen of ik er een paar zou mogen meenemen (kopen natuurlijk)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh krijg je echt wel gewoon mee daar in augustus als je daarom vraagt, dat zal geen probleem zijn hoor! Je wil niet weten wat een voorraad spuiten ik afgelopen 2 jaar mee heb gekregen, haha. Heb een hele collectie verschillende inmiddels :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje!


 


MoppeDroppie gaat sowieso voor me kijken op haar stageplek, en desnoods vraag ik het bij de DA. Jij kent die natuurlijk he Lonja :P Jij hebt een spuitenverzameling ipv een postzegelverzameling haha


Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, als ik maar gewoon kan dwangvoeren, mocht dat nodig zijn. Hebben ze die gewoon bij de apotheek? Leek me zo onwaarschijnlijk, haha. Maar dan ga ik het daar even vragen

 

Natuurlijk hebben ze bij de apotheek, je gebruikt uiteindelijk gewone spuiten zonder naald. Ze hebben daar zeker ook spuiten zonder naald, als je uitlegt waarvoor het is zullen ze het over het algemeen niet zo moeilijk doen. Wat kun je ook voor schade aanrichten met een spuit zonder naald? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grotere spuiten hebben ze wel. De 1 ml spuitjes niet. Maar daar past toch geen dwangvoer in. ;)

Toch wel hoor. Ik geef altijd dwangvoeding met een 1ml-spuit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .