Ga naar inhoud

Pluisje gesteriliseerd


Alyssa92

Aanbevolen berichten

Pluisje is afgelopen woensdag gesteriliseerd,

Het was zo zielig , toen ze thuis was zat ze alleen maar stil in een hoekje...

De volgende ochtend had ze nog helemaal niks gegeten, toen ben ik meteen weer naar de dierenarts gegaan en had ze weer antibiotica en pijnstiller gekregen. Ook heb ik fibreplex meegekregen.

Dit geef ik op de dag van vandaag nog aan haar, ze eet heel klein beetje peterselie en brood (brood krijgt ze normaal nooit maar was ten einde raad...)

Haar biks hoeft ze alleen nog steeds niet en maak ik me wel zorgen over, of is dat normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had fibreplex, soort pasta om haar mee te voeren! Dat ging goed! En nee pijnstilling heeft ze nu niet meer.

Maar moet zeggen net een halfuurtje geleden heeft ze wat van haar voer op en nu zit ze lekker van haar witlof te smikkelen, wat ben ik opgelucht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dat is mooi. De darmen kunnen stil gaan liggen als ze te lang niet eten. Ik ben altijd vrij snel met dwangvoeren maar het is zeker niet altijd nodig. Het is alleen wel eng om het zo af te wachten, vind je niet? Daarom zei ik ook, niet te lang wachten met dwangvoeren want anders moet je terug naar de da en de darm weer op gang helpen. Maar wel fijn dat ze weer eet natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .