Ga naar inhoud

Snuf wil nieuwe kooi niet uit


petsab

Aanbevolen berichten

Mijn voedster Snuffie heeft inmiddels haar derde kooi gekregen. De tweede is door haar afgekeurd. We hadden een prachtig buitenhok binnenstaan. Ze bleef stampen, plassen en knagen. Ze wilde in haar oude (te kleine) kooi. Sinds twee weken heeft ze een dubbele traliekooi van 1 meter met tussenverdieping ipv trap. Met haar kleine kooitje was ze er altijd uit. Alleen 's nachts niet. Met (voor haar dan) haar riante villa, komt ze er niet meer uit. Ze ligt languit in alle mogelijke hoeken. Als ik haar eruit haal loopt ze een rondje en gaat weer terug. Af en toe komt ze er tien minuten zelf uit, meer niet. Is ze nu gewoon blij met haar nieuwe onderkomen of......???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn maakt het echt niets uit hoeveel verdiepingen zijn of haar verblijf heeft en of het er fantastisch uit ziet of niet. Zoals het op mij overkomt, verveelt ze zich gewoonweg. Heeft ze geen vriendje? En ook 's nachts of als je weg bent een permanente uitloop? Dat zijn namelijk wel vereisten voor je konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verdiepingen zijn inderdaad weinig extra ruimte, staat er een ren aan de kooi zodat het beneden oppervlak groot genoeg is?


Mij klinkt het ook als verveling, niet als afkeuring van het hok. Ik denk dat voldoende ruimte permanent en een vriendje al heel wat gaan oplossen en ze blijer gaat zijn.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .