Ga naar inhoud

24 dagen oud konijntje dik geslachtsdeel


aliciaa

Aanbevolen berichten

ik was aan het kijken hoeveel mannetjes en vrouwtjes konijntjes er waren maar er zat 1 konijntje bij met dit geslachtdeel helemaal opgezet en doet dus ook natuurlijk pijn bij hem /haar het is zo dik dat ik nog niet eens kan zien o het een mannetje is of een vrouwtje germ? wat is dit? moet tie bij de rest weg kunnen de andere het ook krijgen anders? de oren en oogjes zijn niet opgeze3t heb ik gecontroleerd en de rest ziet er allemaal gezond uit van de konijntjes. alleen dit konijntje. ontsteking? of is dit een ziekte??


post-11974-0-37932600-1398087152_thumb.j

post-11974-0-68967700-1398087172_thumb.j

post-11974-0-37938500-1398087180_thumb.j

post-11974-0-93667200-1398087186_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt er op dat er wat urine/calcium is opgedroogd op het geslacht en de opening daardoor afgesloten is. probeer heel voorzichtig eens met een watje met gekookt water of je dat wel kunt krijgen? niks forceren hoor! gewoon heel voorzichtig met een watje met water deppen en zachtjes wrijven.


Link naar reactie
Delen op andere sites

haha germ ik ga toch geen kokend water er op doei hihi. ik hoef geen konijnen soep :P <3 arm beestje. het ziet er nog steeds het zelfde uit. en als ik badedas of tietrie of hoe noem je dat meng met water en er op doe? helpt dat niet beter?? ik vraag het maar eerst voordat ik het doe :) 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst de DA het laten zien voordat ik er met zeep/soda of wat dan ook op zou gaan poetsen, gekookt water kan altijd wel maar die middelen als zeep etc. zou ik toch super voorzichtig mee zijn (ik ben geen voorstander van dingen die voor mensen gemaakt zijn voor diertjes te gebruiken alleen als de DA toestemming geeft, maar eerder ook niet), succes!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .