Ga naar inhoud

Help? In laten slapen of afwachten. :'(


Claudiaa

Aanbevolen berichten

Ontlasting toch laten checken bij dierenarts voor zover dat nog mogelijk was.

Er is geen Coccidiose gevonden in de ontlasting. Ze hebben wel grondig gezocht..

maar dus niks gevonden..

 

Dus dan moet het haast de Laurierkers wel zijn?
@ Christaaa, gek dat diarree niet bij de symptomen hoort.
Maar ja, niet elk konijn of huisdier reageert er hetzelfde op denk ik?

Of hoe kan ik het anders verklaren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, behalve coccoidose zijn er natuurlijk nog vele andere virussen en andere mogelijke infecties. Ik denk dat het verder gissen is.


 


Ik denk dat dieren wel verschillend op planten e.d. kunnen reageren, maar dan nog vind ik de diarree bij een cyanide vergiftiging niet passen. Cyanide zorgt ervoor dat de verwerking van zuurstof niet goed kan plaatsvinden. In alle cellen heb je als het ware zuurstof gebrek, doordat het niet goed benut kan worden. Grof gezegd zou ik denken dat het konijn al overleden zou zijn, voor het diarree kan krijgen.


Maar goed, ik ben geen dierenarts en ook ik zit maar wat te gissen zonder het diertje zelf ook maar gezien te hebben.


 


Alsnog is het belangrijk dat er geen blaadjes meer in de ren kunnen komen. En om je overgebleven voedster even in de gaten te houden. Ik denk dat we vaak niet weten wat er nu precies aan de hand is geweest.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .