Ga naar inhoud

Welke is de beste?


MaddyB

Aanbevolen berichten

Heyy iedereen,

Ik geef nu Versele Laga Cuni Complete aan mijn kleintje...

Maar nu was mijn vraag welke van volgende voeding nu eigenlijk het beste is?

- HFST

- SS

- Versele Laga Cuni Complete

Want op Cuni Complete doet mijn kleintje het enorm goed maar ik vroeg mij af of dit het allerbeste eten is?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk vind Hope Farms erg goede biks. Die heb ik Binky ook gegeven toen hij nog jonger was en ik nog niet van zijn darmprobleem af wist. ;) Er wordt vaak gezegd dat Science Selective eigenlijk alleen voor zieke, herstellende konijnen is maar het wordt goed geaccepteerd door gezonde konijnen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Cuni complete ken ik niet echt en geen ervaring mee.

Hfst ben ik geen fan van. Erg veel calcium en bevat melasse (afvalproduct uit de suikerindustrie, dus loze calorieen)

Ik heb het even aan max en mini gegeven, maar met name max deed het er helemaal niet goed op.

De samenstelling van ss kan ik mij wel helemaal in vinden. Supreme gebruikt geen toegevoegde suikers, dus geen loze calorien. Echter kreeg max bij die brok erg snel weer haken. (Na 1a1.5 maand alweer en bij de trovetbrokken duurde het ruim een jaar op 1of andere manier)

Morris en mini krijgen nu russels tasty bites van supreme. Mooie samenstelling en ze doen het er super op.

Ik ben van mening dat de beste brok voor alle konijnen niet bestaat. Elk konijn is anders en kan dus ook anders reageren op een brok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eigenlijk wel met wupsie eens. Ik heb ook een paar weken beaphar care+ gegeven, normaal is dat hun traktatie brokje maar daar deden ze het ook erg goed op en ze zijn er dol op. Alleen zo dol dat ze niks anders willen eten daarna. Voordeel van care+ vind ik trouwens wel dat het een hele harde brok is dus ze er echt goed op moeten kauwen wat volgens mij wel goed voor de kiezen is.

Maar zoals wupsie zegt elk konijn doet het anders op bepaalde brokken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhu. Dan hou ik mijn kleintje gewoon op cuni complete aangezien hij het erg goed doet met cuni. Fluffy zal waarschijnlijk eind maar met flint van Anjo gekoppeld worden en zij eet ss. Maar ik zal haar dan ook op cuni zetten. En we zien dan hoe zij erop reageert.

Bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .