Ga naar inhoud

[HELP]Ziek


Laura::

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast xXliesjuhhhXx

Als je van hem houd bel je Nu Gewoon De Dierenambulance!! OF Ga Gewoon Naar de Da!! als jij het er al zo verschrikkelijk Moeilijk mee hebt Kijk dan naar JE konijn!! Die Heeft Het er nog moeilijker Mee dan jou!! Ga gewoon Naar de Da!! of bel de Dierenambulance Doe iets!! alles is beter dan hem te laten lijden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap dit niet he !! sorry hoor..

ouders willen wel een konijn geven maar denken er niet bij na dat zo'n konijn mischien ooit naar de da moet (en dat moet hij nu echt ook al gaat het nu ff beter met hem) als het mijn ouders waren had ik ze dus nu ff niet meer aangeken...

ik snap dat gedeelte van 'ik wil hem niet in laten slapen' ook niet helemaal.... nee, je kan hem beter pijn laten leiden... als zo'n beestje alleen maar pijn heeft is dat toch heeeel erg zielig. Op zo'n moment denk je dan alleen maar aan jezelf (vind ik) want jij wilt hem dan niet kwijt maar zou je konijntje zelf zo'n (nog kort)leven willen hebben??? ik denk van niet...

ik denk dat je al genoeg hebt gehoord dat je naar de da moet en dat je beestje het niet red zonder medicatie. heb je niet een oma ofzo die je kan bellen voor hulp??

volgende keer kunnen je ouders je beter een goudvis geven want als ze een da willen betalen is dat het enige beestje zon beetje dat geen da nodig heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen hoor...

Toen mijn konijntje last kreeg van haar oog, ging ik ook naar de da, ook al zeiden mijn ouders dat het 't geld niet waard was.

Dus ik had echt iets van, stik er even in, en toen ben ik gewoon gegaan.

Ik snap dat je je konijntje niet kwijt wilt... maar zo leidt hij echt onnodige pijn.. je kan er nog wat aan doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je dit maar eens aan je ouders laten lezen! Als ouder ben je echt wel verantwoordelijk voor het huisdier van je kind! Iedereen die een een dier zo laat lijden is ook geen dier waard. En niet laten inslapen als het moet is inderdaad heel egoistisch! Als je dieren hebt moet je er voor zorgen ook als het (veel) geld kost. Wij zijn vorige week wel 4 keer naar de dierenarts geweest voor onze konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar woon je? Als het in de buurt is ben ik bijna in staat je konijn op te komen halen en mee naar een dierenarts te nemen.

Dit zit er echt heel erg slecht uit :( Ik zie het somber in voor dit konijn als het niet direct naar een dierenarts gebracht word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dat jullie ophouden met Laura aanvallen !!!!

En 'Ja' het is zielig, heel vervelend en het wint zeker geen schoonheidsprijs, maar het is ook hƩƩl duidelijk voor iedereen dat Laura NIET met haar nijn naar de dierenarts mag. PUNT.

Haar afkraken en aanvallen heeft totaal geen meerwaarde, niet voor haar Ć©n niet voor haar konijn.

Ik denk Laura, dat je weinig meer kan doen dan je konijntje nu koesteren...en misschien kan je informeren naar een dierenarts die minder kost.

Onze dierenarts rekent maar 15 euro per consult en medicijnen zijn niet zo duur...hooguit 4 of 6 euro...(zaterdags kost hij niet eens extra)

Misschien dat je door kan geven waar je woont en dat lezers hier dan een dierenarts weten die goedkoper is dan die 30,=

Wellicht is de stap voor je ouders dan kleiner....

En als les voor jezelf:

Ik weet niet hoe oud je bent, maar jonger dan 15: Vraag zakgeld en hou een bedrag apart voor dierenartskosten.

Ben je ouder dan 15: Zorg dat je een bijbaantje krijgt..

Heel veel sterkte meisje...

Een konijn die er zo aan toe is zal waarschijnlijk niet uit zichzelf genezen...Misschien lijkt het beter te gaan, maar bij konijntjes is dat vaak niet goed te beoordelen...

Natuurlijk hoop ik dat jouw konijn wel beter wordt of dan in ieder geval niet lang hoeft te lijden en rustig zal sterven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat laura zichzelf op het moment ook behoorlijk machteloos voelt. Het is inderdaad een goed idee om voor in het vervolg wat geld apart te houden voor dierenartskosten en noodgevallen.

Ik zou je graag helpen, maar ik ben bang dat ik niets voor je kan doen tenzij je toevallig ook in middelburg woont. Misschien helpt het als je je ouders dit topic laat lezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xXliesjuhhhXx

Srry voor mijn reacti emaar ik vind het gewoon ontzettend zielig voor je konijn je zal jezelf idd ook wel rot voelen ik zou ook gewoon gaan sparen voor de Da dat je misschien later nog kan gaan ik hoop dat het goed komt met je konijn egt waar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .