Ga naar inhoud

[HELP]Ziek


Laura::

Aanbevolen berichten

Mijn konijn is ziek en hijheeft allemaal snot uit zijn neus en niest .:

dsc03183co0.jpg

Weet iemand wat ik kan doen om het te verhelpen.

We hebben de dierenarts al opgebelt en die wist het zo ook niet en het kostte 30 euro om er heen te gaan en dan ook nog het medicijn betalen wat dan ook nog best duur was

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ga een poging ondernemen om dit netjes te zeggen:

Een telefoontje naar de DA zal hier niet genoeg zijn, je moet als de bliksem met dit dier naar een DA!!! Wat dat kost , doet er nu even niet toe...dat konijntje ziet er absoluut niet goed uit. Ik zou zeggen, poets het een beetje weg en dan snel naar de DA.

Ik ga hier zelfs niet vermelden wat het allemaal kan zijn, er zijn zoveel mogelijkheden en wij zijn DA'en. Bovendien is er NIETS wat jij nu kan doen, alleen een DA kan meer zeggen.

Laat je iets weten als je weer terug bent van de DA?

PS: Als je momenteel niet genoeg geld hebt, vraag dan even aan de DA of je het mag afbetalen, die gaat vast akkoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziektes en medische problemen bij konijnen

Ik heb er weinig verstand van, maar de symptomen kunnen bij snot horen. Zeker even naar de DA gaan, en als ik jou was zou ik weinig vertrouwen hebben in de DA die je hebt. Is het mogelijk om naar een andere te gaan?

Ik weet dat de tarieven erg kunnen verschillen, van de week ben ik met mijn konijn geweest en ik moest, voor een klein consult inclusief injectie, iets meer dan 15 euro betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .