Ga naar inhoud

Mijn konijn eet haast geen groente.


PlukenBeer

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb een probleempje.

Mijn konijn eet eigenlijk nooit groente of fruit.

Ik geef hem elke dag wat lekkers, maar hij eet het allen op als het brood of snoepjes zijn.

Dus gaf ik hem elke dag een klein stukje brood.

Maar daarvan krijgt hij allemaal plakpoep aan zijn kont.

Dus vroeg ik me af wat ik hem dan zou kunnen geven voor lekkers met afwisseling van brood en groente/fruit?

Alvast bedankt, PlukenBeer:bunny1::bunny1::bunny1::bunny1::bunny1::bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je konijn plakpoep krijgt van brood en/of snoepjes moet je het niet meer geven! Probeer maar kleine stukjes uit de lijst die Woezel en Pluk je gelinkt heeft. Misschien moet hij gewoon even wennen. Probeer eens elke dag een half blaadje andijvie neer te leggen, misschien eet hij het gewoon niet omdat hij het niet kent. Is je konijn alleen of heeft hij een vriendje? Soms helpt het als ze het bij elkaar kunnen afkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn Pluis eet ook geen groente en fruit.

Ze lust het niet. Het enige wat zij lekker vind is witlof, appel en wortel maar van alledrie krijg ze plakpoep, hoe klein de stukjes die ik geef ook zijn. Dan zit ze echt helemaal onder. Dus dat krijgt ze niet meer.

Ze eet nu alleen hooi en SS en het gaat heel goed met haar. Ze is heel actief en vrolijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .