Ga naar inhoud

Teddy heeft wat verkeerds gegeten!


Eva93

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zag net Teddy onder tafel aan iets knabbelen, bleek dat ze aan de zool van mn schoen zat te knabbelen. Er is een miniem stukje van de zool af, gemaakt van een soort rubber. Ter grootte van een halve keutel van haar denk ik.

Kan dit veel kwaad? :(

Ik baal enorm dat ik het net te laat zag, ik kon het niet meer afpakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eten ze ook weleens iets wat niet mag. Ik geef ze dan altijd even een flink blad andijvie of iets dergelijks, zodat het hopelijk snel doorgevoerd wordt. Ik heb er zelf nog nooit problemen van ondervonden, meestal is het maar een klein stukje, dat kunnen ze nog wel hebben. Houd de keutels maar goed in de gaten, mocht ze stoppen met keutelen of eten, dan direct naar de dierenarts, maar ik verwacht geen grote problemen van zo'n klein stukje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas geen groenvoer meer in huis, maar ze heeft nu een hand kruiden + kruidenhooi gekregen en daarvan is ze nu lekker aan het eten. Hele opluchting dat het waarschijnlijk *even afkloppen* dan geen grote problemen kan veroorzaken, ik was echt even in paniek :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .