Ga naar inhoud

schijnzwanger:s


ricksem

Aanbevolen berichten

heey marley is weer eens schijnswanger en ze neemt alles wat los en vast zit hooi stukken van me karpet direct maar in de ren gelokt (lukte ook nog) zelfs als in in me handen klap reageert ze niet en ze maakt nestje in de wc nog wel. ik heb zo huisje voor katten daar trekt ze zelfs aan, iemand idee wat ik eraan kan doen want wil niet dat er overal gaten in komen want heb er ook een mat in liggen 2 zelfs is het een idee om ze er even uit te halen? want daar hapt ze zelfs in voor nestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom laat je haar niet helpen? Ze heeft duidelijk last van haar hormonen. Heb je nog een ander konijn in huis? Misschien is dan wel verliefd.

Haar laten steriliseren zorgt voor balans in haar hormonen en vermindert de kans op baarmoederkanker. Tot die tijd kun je haar het beste veel strooisel en veel wc papier geven. Dan laat ze waarschijnlijk andere dingen in huis met rust. Verstop leuk stapeltjes wcpapier en hooi door het huis. Kan ze lekker verzamelen zonder dingen te pakken die niet mogen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .