Ga naar inhoud

Gecastreerd konijn


MaddyB

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Mijn konijn is sinds donderdag gecastreerd en hij heeft wel al gegeten en drink heel goed maar hij heeft helemaal geen zin in zijn brokjes en verse groentjes.

Het enige dat hij tot nu toe heeft gegeten is hooi en niet erg veel.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

En moet ik toch terug gaan naar de dierenarts?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was ook zo toen ik mijn ram liet castreren. Ik maakte me ook zorgen.

Het is al goed dat jouw konijn drinkt! Dat is heel belangrijk.

En ook al eet hij maar een beetje, alles is mooi meegenomen.

Mijn ram begon ook van de ene dag op de andere weer goed te eten en eigenlijk eet hij nog veel beter dan voor de Castratie. Ik hoop dat dit bij jou ook snel gebeurt.

Probeer hem anders te voeren? Wortel voor zijn neus houden misschien?

En ligt hij lekker warm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de dierenarts gisteren nog gebeld omdat ik het nogal weinig vond dat hij at.

Deze zei dat het normaal is en dat het zelfs tot een week en half kan duren voor ze helemaal terug de oude zijn.

Nu gisteren had ik mijn kleintje een stukje appel gegeven en hij begon gretig te eten.

En nu vanmorgend was hij al goed zijn brokjes aan het eten dus ik heb me zorgen gemaakt voor niets :mdr:.

Mijn Fluffytje zit binnen en binnen is het altijd ronde de 21° dus warm zit hij wel.

Ben blij dat hij terug de oude aan het worden is, want de eerste dagen was hij precies een beetje boos op mij :whistle2:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .