Channiegirl Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Punky, het konijn van mijn zusje wordt steeds lichter (in gewicht).Hij is inmiddels 7 jaar, dus het zou natuurlijk door zijn leeftijd kunnen komen.Hij eet gelukkig wel goed. Nu is mijn vraag: zijn er (naast meer voer en groente)manieren waar zij Punky wat kan laten aankomen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 hoe zwaar is punky? en is het een dwergje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Channiegirl Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Ik zal haar vragen. Ze woont aan de andere kant van het land. Zodra ik het weet, plaats ik wel weer een reactie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Channiegirl Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Het is een baardkonijn en ze wist niet hoe zwaar hij was. Ik heb haar gezegd dat ze maar moet laten weten wat zijn gewicht nu is.Ik snap dat het belangrijk is om te bepalen of het uitmaakt dat hij wat lichter is geworden. Wat zijn de richtlijnen dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Het kan zijn dat een konijn wat wat ouder wordt minder spiermassa heeft waardoor hij er dunner uitziet. Als ze het niet vertrouwt toch even langs de DA want je konijn kan ook wormen hebben, dan eten konijnen ook goed maar vallen ze af en dat is natuurlijk geen goede zaak. Het is zonder foto vanaf een forum natuurlijk zoiezo wat lastig oordelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Het kan zijn dat een konijn wat wat ouder wordt minder spiermassa heeft waardoor hij er dunner uitziet. Als ze het niet vertrouwt toch even langs de DA want je konijn kan ook wormen hebben, dan eten konijnen ook goed maar vallen ze af en dat is natuurlijk geen goede zaak. Het is zonder foto vanaf een forum natuurlijk zoiezo wat lastig oordelen.Met foto vanaf een forum ook. Maar ik ben het helemaal met je eens. Gewoon even langs de dierenarts gaan als het konijn afvalt. Of op z'n minst de ontlasting laten nakijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Ja daar heb je gelijk in haha Maar zonder foto is het helemaal geen doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten