Ga naar inhoud

Dierenzorggroep of Stroowaert


Vloems

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik zit toch een beetje met een dilemma welke dierenarts ik moet gaan kiezen voor mijn vijf lieve nijntjes. De da die ik nu heb vind ik niet prettig, maar het is zo moeilijk te weten naar welke ik wel moet gaan. Nu is mijn zoektocht gereduceerd naar de Dierenzorggroep of de Stroowaert klinieken, beide in Zuid-Holland.

Beide hebben meerdere vestigingen en ik hoop zo dat hier mensen zijn met ervaring met deze klinieken. Stroowaert staat met vier vestigingen op de lijst van bb en de Dierenzorggroep enkel met Gorinchem. Maarja, dit kan ook zijn omdat er ten tijde van het maken van de lijst geen mensen waren met ervaring in andere vestigingen.

Pff ik kom er maar niet uit, hoe doen jullie dat?? Ik ga ze denk ik beide ook even bellen voor meer info en wat vragen stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo doe ik het ook. Bellen en vragen stellen. Ook over de tarieven. Ik heb zelf ook een dierenarts waar ik over twijfelde bezocht met kleine kwaaltjes waar geen spoed achter zat en waar ze niet echt iets gigantisch fout zouden kunnen doen, maar dan moet zich wel zo'n situatie voordoen voordat je een spoedgeval hebt natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .