Ga naar inhoud

Stro weghalen?


Peanut

Aanbevolen berichten

We zijn ondertussen al een week verder.

Voor de info het gaat al beter met onze smeagol. Hij heeft zich eindelijk aan het eten gewaagt!

Maar nu blijft hij maar stro eten. Hij heeft tonnen hooi ter beschikking en eet er ook van(!!!) maar zo af en toe blijf hij stro eten..

Ik zat me nu te denkn om gewoon het stro weg te halen ? Ik zie dit nog af en toe hier op BB maar ook andere plaatsen, e n zat me nu te bedenken, zou dit geen oplossing zijn? Hij zit binnen en het zou voor minder sttress zorgen als ik de kooi moet uitkuisen ( mnr blijft ook strict zijn toilet als zit plaats gebruiken ipv voor de drolletjes :')

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niets mis met stro als bodembedekking en ook niet als voeding, veel onverteerbare ruwvezels die goed zijn voor zijn spijsvertering. Het is eten zonder dik te worden :) Ik ben zelf wel een stro fan, helemaal voor buiten konijnen. Maar je moet zelf beslissen. Een konijn kan zonder, dat is wel waar. Buitenkonijnen nu niet meer hoor, dat kan alleen in de zomer niet in de andere seizoenen. Binnenkonijnen kunnen wel met andere of zonder bodembedekking. Aangezien jouw konijn binnenkonijn is, zou je het stro dus wel weg kunnen laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .