Ga naar inhoud

Help!


Liesje01

Aanbevolen berichten

Mag ik jullie voorstellen aan mijn 10 weken oude konijntje Banjer.

Twee weken geleden ben ik bij de dierenarts geweest voor inenting en geslachtsbepaling.

Het is een prachtige jongedame.. Nu zat ik vanavond met haar op schoot en controleerde haar even..

Toen zag ik ineens aan beide kanten van haar geslachtsorgaan twee kale plekken..

Ik ben gelijk helemaal in de war.. Wat is dit?

ef61b6d40487cabb8078c34d87e31bb4_zps21ddde75.jpg

e15a51b4fff2c4235911bba843fb1767_zps8d2193dc.jpg

Sterk vergroot van een enkele kant..

9d6f014b5d17a4ddf8a0963a91145e00_zps85fb3dda.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen paniek!! Het ziet er allemaal heel gezond uit. Als het zeker weten een voedster is dan lijken mij dit de plaatsen en "gaatjes" waar de blindedarmkeutels uit komen.

Ik moet mezelf even verbeteren. De blindedarmkeutels komen gewoon uit de anus en die plekjes zijn de geurklieren. Sorry voor de verwarring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha yess ik ben niet dom! Hihi...

Nee ik deed een beetje dom :D maar dat kwam omdat ik bij een van m'n konijnen soms wel eens een bruin dingetje daar zie zitten wat op zo'n keutel lijkt, maar dat blijkt afscheiding te zijn die er soms zit. Nogmaals sorry voor de verwarring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi.. Vandaar dat hij zo stil bleef liggen! Stille genieter, hihi.. Maar het is uiteindelijk wel handig het geslacht te weten. Zeker wanneer ik overweeg om nog gezelschap voor hem te zoeken.. Als dat nodig is.. Hij loopt nu al dikwijls rond in de kattenren tussen de maine coons en denkt inmiddels al dat hij 1 van hen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet meer te veel gaan drukken , stel je voor dat je iets gaat rekken of beschadigen als hij gaat tegentrekken.

Ik zou meer op zijn balletjes letten wanneer die binnen 3 à 4 weken gaan indalen dan ben je 200 % zeker hé. Maar dat ben je eigenlijk nu al want ja wat gaat er anders in die zakjes komen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .